Home

Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u de veelgestelde vragen. Veel antwoorden op uw vragen kunt u ook vinden in de handleiding voor onze website. U kunt deze hier downloaden. Mocht u het antwoord op uw vraag niet vinden, kunt u contact met ons opnemen op 088-2345900 of via klantenservice@vandijkzakelijk.nl.

  • Volgens de levertijd, aangegeven op de website, had ik mijn bestelling al moeten ontvangen. Dat is nog niet het geval. Vanwaar het verschil in aangegeven en werkelijke levertijd?
    • De levertijden zoals aangegeven op internet zijn verwachte levertijden, gebaseerd op onze voorraden en de levertijden van onze leveranciers. De meeste leveranciers zijn zeer nauwkeurig in hun levertijden, maar dat geldt helaas niet voor alle. In zo'n geval kan de verwachte levertijd van een bestelling ook verschillen van de daadwerkelijke levertijd. Wij doen uiteraard onze best om de levertijd zo accuraat mogelijk weer te geven. Wanneer de levertijd belangrijk is, verzoeken wij u deze bij uw bestelling op te geven.
  • Hoeveel bedragen de verzendkosten?
    • Of en hoeveel verzendkosten u betaalt hangt af van de leveringsvoorwaarden die met u zijn afgesproken. Neem contact met ons op voor meer informatie over uw persoonlijke informatiepakket. 
  • De totaalprijs van de factuur valt lager / hoger uit dan de prijs waarvoor de bestelling is geplaatst. Hoe is dit prijsverschil te verklaren?
    • De prijzen zoals aangegeven op onze webpagina en onze e-mail zijn onder voorbehoud. Prijsafwijkingen kunnen verschillende oorzaken hebben. Uiteraard kunt u bij vragen over facturen altijd contact met ons opnemen. 
  • Ik heb van mijn bestelling nog geen e-mailbevestiging ontvangen. Klopt dit?
    • Nadat u uw bestelling geplaatst heeft, krijgt u hier binnen 1 werkdag per e-mail een bevestiging van. Indien dit niet het geval is, neem dan contact op met onze klantenservice. 
  • Ik heb mijn bestelling geannuleerd, maar ik heb de titels toch binnen gekregen. Wat moet ik nu doen?
    • Indien u een geannuleerde bestelling toch binnenkrijgt, verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice.
  • Ik wil graag bestellen vanuit het buitenland en ik probeer mijn factuur en/of verzendadres in te vullen in het formulier. Mijn gegevens worden echter niet geaccepteerd. Wat moet ik nu doen?
  • Ik heb geprobeerd in te loggen, maar mijn e-mailadres en/of wachtwoord worden niet geaccepteerd. Wat moet ik nu doen?
    • Er zijn verschillende redenen waardoor het soms niet lukt om in te loggen:
      - U heeft zich nog niet eerder aangemeld op de site. Meldt u eerst aan, dan heeft u een e-mailadres en wachtwoord waarmee u kunt inloggen.
      - U heeft uw wachtwoord niet juist ingevuld. Klik op de link 'Wachtwoord vergeten' op de loginpagina. U ontvangt dan van ons een e-mail met een link met een verwijzing naar een pagina om uw wachtwoord opnieuw in te voeren.
  • Hoe kan ik mijn wachtwoord of e-mailadres (login) wijzigen?
    • Nadat u bent ingelogd kunt u in de linkerkolom op de link 'Wachtwoord wijzigen' klikken.
      Uw e-mailadres (login) kunt u niet zelf wijzigen, maar middels een verzoek per e-mail te richten aan klantenservice@vandijkzakelijk.nl wordt dit door ons voor u aangepast. 
  • Ik heb een product toegevoegd aan mijn winkelmandje, maar ik zie steeds de melding 'winkelmandje is leeg' . Hoe kan ik nu toch bestellen?
    • Het kan voorkomen dat de producten die u toevoegt aan uw winkelmandje niet worden opgeslagen. U kunt dan niet bestellen. Dit probleem wordt meestal veroorzaakt als u de zogenaamde 'cookies' in uw browser niet heeft geactiveerd. Deze programmatuur zorgt ervoor dat uw gegevens worden bewaard. U kunt de ' cookies' activeren in uw browser (in Microsoft IE kan dat in het menu Extra/Internet Opties).
  • Ik kan een titel niet vinden
    • Mocht u een titel onverhoopt niet vinden in onze catalogi, mail ons dan de gegevens van de gezocht publicatie. Na controle nemen wij de titel op in onze catalogus en ontvangt u een bericht wanneer de publicatie voor bestellen beschikbaar is.